Google

onsdag 12 oktober 2011

Flåååt för seg

Jaaaa jag har har varit seg men jag har jobbat. Dålig ursäkt men jag har varit helt slut när jag kommit hem och då har jag bara lagat mat och sedan kollapsat i soffan. Är alltid så trött. Men man vänjer sig nog hoppas jag. Mamma är ju aldrig så här trött efter en hel dag?! Fast jag tillåter mig bli trött också, fy på Emma.

Marcus och jag ska kolla på tv nu. Han har suttit och segat sig med datorn ett tag för att få igång den nya saken till Iphone. Då tog jag en överhettad och gudomlig dusch. Är jättevarm och god nu. Tur att ingen kan se mig hihi. Mysfaktor nummer ett; värme! När det är varmt skulle jag kunna mysa överallt, i en varm bil, i en dusch, i en soffa, i en igglo ifall det var varmt. Haha nej nu är jag bara övertrött.

Ska försöka komma igång med bloggandet igen nu. Det är ju så roligt när jag väl är igång. Hihi oh alla barn är så söta så man bara vill antingen äta upp de eller ta me de hem... Deras föräldrar hade nog inte gillat något av det haha.

Jag vill resa! Typ till USA, Grekland, Spanien/Teneriffa. Något ställe där det är varmt iallafall... Fast vintern är också underbar. När det väl är snö typ på julafton. Sedan får det gärna försvinna igen haha. Hatar när det ligger kvar och typ blir slask fram till mars... Bajs snö då.

Nog pladdrat. Ska se mystv sen myssova i sängen med min babe.
PUSS på er alla.

Bild från nyår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar