Google

måndag 24 oktober 2011

OooOoh

Nu blir jag glaaadish. Jag vet att jag är en överdriven bitch som skriver om det här men:
två nya avsnitt av 'the real housewives of New Jersey' har kommit ut. Woohoo det blir nog att vi tillochmed struntar i duschen idag för att kolla på det! Får gå upp 30 min tidigare imorgon och duscha istället. Värt för att se detta. Jag har blivit helt beroende av det här jädra programmet. I just love it love it love it!



Nu har de ju iof bytt ut de två bitches i mitten men annars är det samma älskade personer. Jag är en verkligen en människa som älskar att kolla på drama. Och vet ni vad det bästa är? Jag har en pojkvän som också tycker att det är roligt! 

Gottogo, Marcis sätter igång det nu. Moahaha. Det är dessutom reunion så det kommer bli mycket nasty shiiiiit  i det här avsnittet! Hahaha jag vet jag är knäpp. Förbise bara detta inlägget...
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar