Google

tisdag 4 oktober 2011

Tjosan i trosan

Idag är det tisdag. Och jag har precis kommit hem ifrån ett möte med en tjej på bemanningen här i stan. Hon var gör trevlig och positiv och berättade en massa saker. Hon sa att det fanns en massa jobb så jag håller min högra tumme (vänster ger otur har jag hört..) hårt som f-n för att jag ska få jobba myycketmyycket. Hihi vad glad jag är!
Imorgon ska jag iallafall jobba från 9.30 till 16.30. Det ska bli riktigt roligt även om det är i Stora Höga. Från och med nu hoppas jag att jag ska få jobba mer i stan men nu är det bra med allt som finns!

Jag har köpt nya örhängen också, på tal om ingenting. Kände att jag inte kan gå runt med mina visserligen kanon snygga handboje- örhängen på dagis. Så nu har jag två vita bollar i öronen istället, himla läckert alltså.


Har inte hunnit ta något nytt kort på örhängerna men kanske jag kan göra det sen och slänga in en bild. Nu ska jag försöka städa lite. Eller fortsätta kolla på mannen som talar med hundar. Det blir nog antagligen det andra alternativet, tyvärr.

Idag är det kanelbullensdag! Måste baka bullar idag. Eller köpa. Är kass på att baka så det blir antagligen köpa. Men finns det något godare än nybakta kanelbullar och mjölk? Nope det finns det inte. Men det är j-vligt äckligt med brända bullar och mjölk, just därför borde jag nog köpa bullar istället...

See ya later. Måste återvända till min idol nu. Han är så coool!
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar