Google

måndag 3 oktober 2011

Måndag

Sitter här och segar. Välkomnade precis min man hem genom att först inte öppna porten och sen låsa dörren så han inte kom in. Han är så söt min tönt när han står utanför och inte får komma in. Nu sitter han och tigger om min uppmärksamhet, vill nog helst inte att jag ska sitta här något alls. Så jag får väl skriva det här snabbt och sen ge honom lite kärlek.

Idag har jag kollat på mannen som talar med hundar. Han är så grym. Han är typ min idol. När jag blir stor så ska jag bli som honom! (Är typ livrädd för alla hundar så önska mig lycka till med det!) Caaaalm and seeecuuure energi! 


Imorgon ska jag på möte med en människa på bemanningspoolen eller något i Göteborg. Det är lite pirrigt för jag måste ju vara trevlig och säälja mig själv. Får väl se hur det går. Håller tummarna för mig själv iallafall, det borde ni också göra tycker jag.

Ska gå och göra köttbullar åt Marcus nu. Sen ska vi åka ut och leka lite! Jippie. Myspys tid med älskling är alltid super mys!

Jag i myspys kläder.
Puss på er. Ha en super dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar