Google

söndag 23 oktober 2011

Söndag kväll

Tjao tjao. Nu sitter jag här i soffan igen. Vi har precis ätit myyyysmiddag och nu sitter vi och myser vid tvn.

Idag har vi varit duktiga och tvättat och städat här hemma. Börjar se okej ut här nu igen. Det har verkligen varit kaaaos ett tag men nu börjar man kunna se golvet hihi. Nej inte så allvarligt men det börjar bli väldigt fint nu!
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi har sorterat våra kartonger och blabla, ganska duktigt tycker jag.

Till middag tänkte vi köpt pizza men så bestämde vi oss för att åka till Willys istället. Framgång framgång! Duktiga oss. Så nu käkade vi korv/mos och sallad, hur gott som helst. Dessutom är det mycket mysigare att äta hemma än att äta ute.

Imorgon blir det nog jobb igen, håller tummarna för det iallafall. Det blir nog en del denna veckan också, hoppas det! Så gött att det blir mycket jobb. Då kan vi börja leva igen haha.

Nu ska jag återgå till min tv. The real housewives of New Jersey, är min nya favorit nu haha. Nördigt I know... Men bra äre!

PUSS på er.

Min favoriter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar