Google

torsdag 27 oktober 2011

ShOt!

Jag är hemma från jobbet nu. Marcus med. Han mötte mig på min hållplats och stack en systempåse under näsan på mig. Snacka om att han genast gjorde min dag några snäpp bättre! Nu står vi och ska laga lite middag, blir något lätt idag. Sedan ska vi åka och hämta mina skor i den gamla lägenheten. Inga mer frusna tår här inte!

Till middagen ska vi ta varsin shot med det Marcis köpt. Jag vet jag vet, det är torsdag och båda ska jobba imorgon men man måste ju smaka?! Så jädra gott är det va. Så kul att ha hemma också, samlar på flaskorna haha.

Nu har jag faktiskt ingenting mer intressant att säga just nu. Skriver senare när vi har smakat och hämtat mina skor. Marcus tjatar om storhandling idag också. Vet inte riktigt om jag har lust med det men får väl göra det om han vill.

Oj hjälp nu bränner jag maten. See ya!

PUSS.

Marcis har shoppat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar