Google

torsdag 27 oktober 2011

Snälla barn!?

Hoho, finns det några snälla barn här?
Nu är det inte länge kvar till julafton! Det är snart dags att börja räkna ner. På min födelsedag är det bara 19 dagar kvar. Till min födelsedag är det ju iof mer än en månad men iallafall! Jag längtar jättemycket till jul nu. Vi åkte ner på stan en snabbis nyss och längs avenyn är det en massa fina ljus på alla restauranger och affärer. Det är det som är det bästa med julen, alla fina ljus och myspys! Älskar jul på Liseberg, det är det bästa med vintern tycker. Längtar till jag ska få gå dit. Har ju dessutom Lisebergskort så kommer springa där varje helg typ haha. 

Vi gick in på ÖoB förut i stan och först såg jag min favoritjulgodis, JULSKUM. Vi gick vidare lite i affären och på vägen ut så såg de... JULSKUM MED POLKASMAK! Fett goda var de så det rekommenderas j-vligt starkt! 

Vi har inte smakat på drickan än men Marcus pratar om att ta fram det nu.. Moaha så himla spännande! 

Ååh nu kommer drömmen om ett barn (går på trean nu). Borde jag inte se för kommer få för mig att jag inte kommer kunna få barn... Jädra bajs på det! Stackars de som inte kan få det alltså. Skickar många varma tankar till de människorna! 

PUSS.






GUD VAD GODA. KÖP DE. 
<-------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar