Google

tisdag 25 oktober 2011

Bilder

Satt och tittade på lite gamla bilder som jag hade på min dator. Fick en sån lust att gå in och kolla på gamla saker så gick in på bilddagboken och tittade på en massa saker. Så kom jag och tänka på en powerpoint jag gjorde för några år sedan. Det var en massa bilder tillsamans med dikter jag skrivit, som jag sedan hade lagt ihop. Tycker sånt är gör kul att göra när jag inte har något att göra. Så jag kollade på den och så fick jag sån lust att göra det igen haha. Jag är knäpp jag vet. Så nu har jag gjort en bild med mina favoritbilder, alltså inga riktiga bilder. Hmm ni fattar när ni ser det. Faktiskt väldigt fina bilder!

När jag gick på gymnasiet vart jag helt beroende av såna här bilder. Skrev dikter och noveller utifrån de här bilderna. Freak jag var alltså! Haha. Nu tror jag att jag ska göra en till fast med bilder jag tagit. Så himla roligt att vara ensam hemma och göra lite konstiga saker ibland hahah. Tror att jag har vaknat på rätt sida idag, eller fel. Jaja PUSS på er iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar