Google

tisdag 25 oktober 2011

Photoshop

Som ni kanske ser så har jag ändrat lite- igen. Tröttnade för snabbt på den andra haha. Nu ser det lite mer vintrigt ut vilket inte riktigt var meningen, därför la jag till sommarbilden jag hade igår också haha. Så nu är det ganska fint och höstigt/vintrigt.

Jag har försökt lära mig photoshop idag och jag tycker att det har gått ganska bra? Det är faktiskt inte så himla svårt när man väl försöker men det är skit roligt! Så nu kommer jag säkert lägga upp bilder hela tiden på photoshopade saker haha. Ska försöka ta några nya bilder också så jag inte bara lägger upp en massa gamla tråkiga saker. Gå ut och höst fotografera kanske? Blir så sjukt fina bilder nu på hösten! Får nog försöka ta mig till Slottskogen någon dag tror jag.

Mixen jag har på framsidan bloggen.


Sen jag skrev förut har jag faktiskt duschat och rakat benen, jag har inte sminkat mig och jag har inte ätit haha. Eller jo, jag har ätit en macka och en clementin till. Och ett glas mjölk. Duktig jag är. Fast jag har lagt in kycklingen i ugnen nu så så fort Marcis kommer hem så ska vi äta.

Haha snygga bilder va? 
Nu ska jag kolla på One tree hill till Marcis kommer hem och pussar på mig.
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar