Google

onsdag 26 oktober 2011

Smink + naglar

Nu har jag fixat mig lite med smink och naglar. Borde ha städat och iallafall börjat diska men ni vet ju hur jag blir när jag tittar på Cesar Millan. Helt fast. Men nu har jag iallafall tagit mig till köket så ska börja diska nu. Tar inte så lång tid när man väl kommer igång men det är ju så tråååkigt. Speciellt när man är själv hemma. Det enda positiva just nu är att jag kan välja musik själv haha.

Jag måste byta kläder och fixa håret också ser jag nu. Jösses vad mitt hår ser ut. Men det hinner jag. Tidsoptimist javisst!

Skriver lite senare igen. Då ska jag länka en av mina absoluta favoritlåtar. Den är säkert rätt gammal men jag upptäckte den just och den är underbar... Ni kan få roa er med att försöka komma på vilken det är medan jag roar mig med att diska.

PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar