Google

måndag 24 oktober 2011

Kväll igen

Oj nu är det redan kväll igen. Den här dagen har bara sprungit förbi! Vi har fått städat lite mer i lägenheten nu. Anledningen till att vi städar som dårar varje dag nu är för att Marcus fyller år på onsdag. Så då får vi besök av först hans familj och sedan min. Eller om vi har tur samtidigt! Det kommer bli lite trångt men det går. Så mysigt med kalas tycker jag! Förr var det roligt bara för att man fick en massa grymma presenter, nu är det roligt för att alla kommer och hälsar på och man får äta gottigott.

Om en liten stund ska vi hoppa in i duschen och jag hoppas bli av med mitt illamående, annars får vi nog se hur det blir med jobb imorgon. Känner inte för att vara runt en massa barn när jag mår illa. Inte sååå roligt att spy över hela de haha...

Hmm har jag något mer att berätta. Ja! Vi skulle gå ner i källaren förut och lägga ner lite vårjackor och sådant som tyvärr inte behövs längre. Jag skulle lasta in grejerna och av någon anledning så fick jag låset som fortfarande satt i nyckeln. Tänkte inte mer på det utan la in alla sakerna och så... Vips! Vart är låset?! Vi letade genom (nästan) hela j*dra förrådet och det är puts väck?! Som tur var hade vi ett annat så Marcus sprang upp och hämtade det. Men gud vad irriterad man blir alltså. Jag menar förrådet är inte ens så stort..? Jaja, dagens klantighet kanske?


Skulle vilja ha ett sånt lås så man slipper tänka på nycklar. Är rätt bra på att hålla reda på nycklar och sådant men när de väl kommer bort vill man ju bara slita sig i håret... Haha. 

Nu ska jag ropa på Marcis så ska vi hoppa in i duschen. Är det inte världens gulligaste smeknamn btw? Marcis. I början vart han sur när jag kallade honom det men förut sa han tillochmed att han skulle göra en ny mail som hette just Marcis. Jag är stolt. Fint smeknamn á la Emma. 

Nattinatti. PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar