Google

onsdag 26 oktober 2011

FödelsedageN!

Nu är snart Marcus födelsedag slut. Den var lång, mysig och väldigt rolig! Först kom Marcus familj och åt en massa gott och pratade och myste. Sedan kom min familj och pratade lite. Adam blev jätteblyg när det var så mycket folk här och ville bara gömma sig i garderoben. Men sedan slutade det med att jag satt med Melwin och Adam i knäet därinne. Vi tillverkade dessutom en fåtölj i våran tvättkorg haha. Sedan droppade alla människor av och det blev Marcus, Andreas och jag kvar. Vi råkade hamna i en diskussion som slutade efter 1½ timme. Det var en väldigt mysig födelsedag och ett väldigt roligt avslut! Jag hoppas mitt hjärta är nöjd med sin dag. Det tror jag iallafall att han är.

Nu ska vi bara mysa med varandra och titta lite tv innan det är dags att sova igen. Imorgon har jag fått jobb 8-16 så det blir rätt nice. Ska bli skönt att komma igång att jobba igen. Är lite nervös för min mage som fortfarande gör ont men det är bra att komma igång tror jag.

Hoppas ni allihopa haft en bra dag idag iallafall. Eftersom jag jobbar imorgon så blir det inte så mycket bloggande men får gottgöra det när jag kommer hem igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla sötisar. PUSS. Och en stor speciell PUSS till mitt hjärta som fyllt stor pojke idag. Jag älskar dig! <3





    Så här snygga är vi dagen till ära! 

3 kommentarer:

  1. Det blev en underbar dag :D mycket tack vare dig :) du gjorde min dag till en grym dag :D Tack älskling :D

    SvaraRadera
  2. Bra att du blev nöjd baby :) (L)

    SvaraRadera
  3. Men Emma du har ju missat att skriva ett inlägg om vad han fick på sin 20 års dag :)

    SvaraRadera