Google

onsdag 26 oktober 2011

Födelsedagsbarn!

Idag har vi ett födelsedagsbarn i familjen! Inte för att han är så himla mycket barn längre men han är ändå ganska liten för mig fortfarande. Marcus fyller 20 år idag! Han har levt i hela 20 år, det är ganska lång tid. Och tänk att jag bara fått vara med i cirkus 1½ av de åren, ganska snålt tycker jag faktiskt.
Men idag på Marcus dag har han fått godis-frukost på sängen, lite paket nu på morgonen och sedan fick han betala räkningar. Haha jag lyckades faktiskt smyga upp imorse utan att han vaknade och göra godisfrukost. Tänkte gjort vanlig frukost men vi hade inget bra pålägg och det lät jättemycket, jag ville ju inte att han skulle vakna! Så det gick bli en munk och lite godis, saft och ett ljus haha. Han blev nog ganska glad iallafall tror jag. Det såg ut så iallafall... Min 'vackra' sångröst är kanske inte det bästa att vakna till men han såg väldigt glad ut när han vaknade iallafall haha. Min lilla älskling!
Jag hoppas att han kommer få den bästa födelsedagen någonsin idag! Med mycket folk som kommer och firar, gott fika och en städad lägenhet haha.

Jag gjorde en bildbomb med de bilderna jag hade på den här datorn. Det vart inte så många men det blev ganska fint. Bara för min älskling på hans födelsedag!

Hipp hipp hurra baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar