Google

torsdag 29 september 2011

Mysdag!

Idag har jag och mitt hjärta haft en riktig mys dag. Vi har tittat på tv, varit på Allum och gjort taccos. Det var inte så mycket presterat under en hel dag men det har varit väldigt mysigt. Just nu har vi mobilförbud medan vi kollar på film. Bra idée faktiskt! Annars sitter alltid någon av oss vid facebook eller något annat...
Men en riktig myspys dag har det varit. Underbart verkligen!

Nu taggar vi för en riktig skräckfilm. Hoppas den är bra! Vi är verkligen riktiga filmnördar... Kollar typ film varje kväll, hur mysigt som helst. Vi har filt, täcke och mina micro-tofflor med oss i soffan också så vi är inte direkt ensamma. Funderar på om vi ska köpa en större soffa bara för att få plats med alla mina mys-grejor! Ska nog använda det som argument...

Nu kommer Marcus så nu ska vi sätta på filmen. Den heter 'Scream of the banshee', vet inte vad den handlar om eller om den är bra men det märker vi snart. Ger mitt betyg ikväll elller imorgon!

Ha en myyyspys kväll lovers!


Myysmyys. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar