Google

söndag 18 september 2011

Tar natten

Nu ligger min man i sängen och väntar på mig. Ska bli gött att krypa ner där bredvid honom! Favoritdelen på dagen. Det blev som vanligt lite sent för oss i säng, iallafall för Marcus. Han börjar visserligen ganska sent men söndagar är alltid skönt att lägga sig tidigt, vilket vi aldrig gör. Inte bra detta. Skärpning får det bli i detta hushållet!

Imorgon ska jag gå med Marcus upp och direkt sätta mig och skriva på den här uppgiften. Det känns som jag aldrig kommer bli klar men förhoppningsvis blir jag det någon gång. Helt innan 16.00 imorgon...

Försöker få min mobil att lägga in bilderna på datorn men den vill inte riktigt samarbeta. Ibland är Iphones inte så snälla som de borde vara... Dumma sak. Ska försöka ett tag till annars blir det inga bilder idag heller haha.
Gaaaah va trött jag blir. Måste installera ett program för att det ska fungera tydligen. Dumma telefon.

Sååå vad har vi gjort idag? Vi har gått upp... Blev sugna på thaimat så stack och köpte det. Sen blev det lite plock här hemma innan vi gick på en promenad och sen lite mer tv. Vilket varierande liv vi har känner jag.

Bilder kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar