Google

lördag 17 september 2011

Myskväll

Mysdagen fortsätter genom att bli en myskväll!
Det blir mörkt utanför och Marcus och jag ger oss ut på jakt efter hamburgerbröd, lite grönsaker och lite mer lördis. Det är tur att vi är människor och inte djur. Våran jakt ligger cirkus 200-300 meter härifrån i form av en Ica. Det är rätt bra alltså, för jag hade nog svultit ihjäl ifall jag vore tvungen att jaga rätt på min mat först. Nu räcker det med att öppna förpackningarna och sedan bara äta! Perfekt.

Eftersom mys/depp-dagen fortsätter så tänkte vi att vi slår på stort och gör schnitzel och pommes idag. Det är min (även hans tror jag) favoriträtt. Så himla gott! Kan sitta i evigheter och bara lukta på den maten.

Idag ska vi även se den nyutkomna filmen friends with benefits. Den verkar sjukt bra och rolig så jag hoppas på att den kan muntra upp mig lite.

Nu ska vi iallafall gå. Kan se om jag kan ta ett kort på min favorit-mat om en stund. Det tar nog ett tag innan den är klar men jag kan slänga upp en bild ikväll eller imorgon!

See yaa pussgurkor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar