Google

fredag 23 september 2011

Pluggar lite...packar lite

Sitter här och pratar med mina pluggarkompisar på nätet. Vi ska göra klart våran uppgift och sen är det färdigt för den här veckan! Underbart. Samtidigt som jag sitter och pratar med de så försöker jag komma på om jag kan packa ner något mer. Medan jag ändå bara sitter här tänkte jag! Det är inte så mycket kvar. Tänk att få ner hela sitt liv i några kartonger/påsar. Känns lite läskigt. Men det är mycket kvar så jag hoppas att Marcus kommer hem snart...

Ska snart gå och äta frukost också för jag tror att vi är färdiga med vår uppgift. Jag har tryckt i mig en clementin än så länge men jag är så spänd på flytten att jag inte ens kan äta. Ska bli underbart! Sitter och lyssnar "kramsången" nu. Värsta barnsången ever. Men den är ju så söt, och 'och man blir ju så glaaad'. Haha nej nu ska jag sluta sitta här och skriva om patetiska barnsånger och försöka få något gjort. Kanske skriver senare ikväll eller i eftermiddag, annars imorgon. Beroende på när vi landat ikväll! Hihi.

Puss på er!

'Det jag vill...
är att få en kramkram till!'
Kramsången, för er som vill lyssna. (Caroline, Melwin kommer nog gilla den! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar