Google

tisdag 20 september 2011

Goodkväll

Har haft en softish kväll med den bästa. Har käkat lite middag och softat. Packat ner lite kläder och försökt städa lite. Nu har vi kollat på det nya avsnittet med Ahston Kutcher  i 2½men. Ingen kommer ju någonsin kunna bli lika bra som Charlie men jaja ska de byta ut honom var ju ändå Ashton ett av de bättre alternativen. Han är faktiskt duktig. Det kommer nog bli ganska spännande att följa honom i serien nu.

Jag ska krypa ner i sängen nu strax, ska ju upp tidigt imorgon. Ska bli väldigt mysigt att träffa mormor och morfar. Dessutom får jag umgås med mamma och minstingen på vägen dit. Kanske tillochmed kan få köra en liten bit. Ingen motorväg men kanske efter motorvägen eller så haha.

Blir nog inte så mycket bloggande imorgon eftersom jag kommer vara borta hela dagen men kanske kan slänga in ett under dagen. Om jag inte gör det får ni ha det bäst!

Bjuder på en sötish bild på mig och min kärlek innan jag tar natten.

Älskar dig hjjärtat <3
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar