Google

torsdag 22 september 2011

Dålig uppdatering.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Men har haft fullt ös idag med. Har varit i skolan nästan hela dagen, och efter det har jag och Marcus bara varit hemma för att lämna lite saker och sen åkt ut igen. Vi vart på Frölunda Torg och köpte fönsterskrapa, sopsäckar, torkdukar och lite smått och gott. Det ska bli spännande att flytta.

Imorgon slipper jag iallafall åka till skolan för vi ska uppdatera oss med hjälp av datorn, underbart! Så imorgon blir det städ och fixfix hemma. Ska bli underbart att komma härifrån. Tur att man har världens bästa svärföräldrar som ställer upp så. Stor puss till er!

Nu ska jag skicka in mitt cv till ett ställe sen hjälpa lille Marcus som städar. Jag har packat hela lägenheten själv och nu klagar han för att han måste städa lite. Karlar alltså...

Måste springa nu iallafall. Skriver imorgon eller senare.

Glad tjej!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar