Google

måndag 19 september 2011

Regn regn regn

Det regnar ute, surprise va? Jag vet att det står typ i alla tidningar "varnar för regn" men jisses det är värre att vara ute i det än att faktiskt läsa om det. Regn är alltid mysigt när man är inne och myser med älskling framför en bra film. Att vara ute i det är bara kallt och blött...

Marcus bjöd mig på dejt idag. Vi har bestämt att vi ska ha lite dejter då och då. Att göra sig fin och bry sig om varandra är viktigt, så man inte tappar bort varandra i vardagslunket! Det var egentligen inte planerat men jag hade sminkat mig och så när Marcus kom hem så vi gick ut och käkade pizza. Ännu mer dålig mat... Skärpning! Men det var mysigt med en dejt. Vi satt och pratade och bara rådde om varandra ganska länge. Sen tog vi en promenad neråt stan, sneddade genom Chalmers och ut till hållplatsen. Så nu har jag fått se den skolan också. J*vlar vad stor den är?! Jag har alltid trott att det bara är det man ser från hållplatsen...typ... men den är ju typ 10 gånger större. Marcus gjorde mig helt snurrig i huvudet när han pekade på deras byggnader när vi var i Johanneberg. Säg inte till en tjej med dåligt lokalsinne att något hon trott stämt i typ 6 månader inte alls stämmer. Hon blir helt vilsen, lovar...! 


Det började regna när vi var vid vagnen så det var perfekt att åka hem och mysa framför tvn. Såg självklart ett sorgligt avsnitt av One tree hill och det slutade med att jag grät mot Marcus bröst. (Säger ju att det är mysigt med regn?!) Tur att min kille vet hur man tröstnar någon iallafall. <3

Nu ska vi snart krypa ner i sängen och mysa mera. Är skit trött så kommer förhoppningsvis somna snabbt idag. Imorgon blir det mysmys här hemma och städning. Sedan antingen IKEA (mitt andra hem) eller något annat intressant men helt oviktigt ställe.

Godnatt!

En blöt Emma efter regnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar