Google

lördag 17 september 2011

Film

Nu har vi sett klart på kvällens första film, friends with benefits. Väldigt rolig faktiskt. Älskar ju Mila Kuni, så jädra duktig skådespelare! Man blir ju glad bara man ser människan ju. Hon är faktiskt roligare i filmer än att se henne i den där tråkiga serien hon är med, that's 70's eller något sånt där.

Sitter och väntar på nästa film nu. Riktig skräckis. Det är så mysigt att se skräckisar, då får man än mer anledning att krypa nära. Tur att vår lägenhet är så mörk och kall med. Kanske lite tända ljus och ett täcke med sig i soffan? Mysfaktorn är på väg uppåt...!

Usch tvn är på i vardagsrummet och det låter inte som att det är någon barnvänlig film alltså. Jag hatar de egentligen för jag blir så jädra rädd! Men tur att Marcus inte är lika fegis som jag är.

Jag glömde ta kort på maten förut så nu är det tyvärr försent. Haha men kanske kan bjuda på någon annan bild så länge.


Det är den filmen vi ska se nu. Ser lite halvt porrig ut sådär? Fått 6.3 på IMDB så den borde iallafall inte vara skitkass. Men det är väl så i filmer, ju mer nakna tjejer ju bättre blir filmen. Rätt sjukt om ni frågar mig. Det borde inte avgöra menmen- dagens filmfreak's är ju oftast killar så vad ska man säga? Höhö.

Typ fulaste bilden på mig någonsin...
...men skål! Nu ska jag återgå till min (just nu) sovande pojkvän och kolla på skräckis. Den som busringer till mig ikväll är dödens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar