Google

söndag 18 september 2011

Hmm

Snutte-fisen ligger fortfarande och snarkar i sängen och vi har inte sett någon film. Jag började skriva lite på min upggift och vips skrev jag en hel sida. Får nog läsa igenom det imorgon så det inte bara är en massa dravel som jag skrivit nu när jag är så trött. Rätt stolt över mig själv som har lyckats åstadkomma något även om det är så här sent! Duktig Emma.

Nu ska jag fråga om min snarkande pojkvän är sugen på lite skräckfilm. Annars får jag väl snällt kolla på den själv, huah. 'Hoppashoppas han vill'. Hmm han vänder på sig?! Jag borde passa på att väcka honom nu och fråga. Tjingeling och förhoppningsvis godnatt. Var inte förvånade ifall jag sitter uppe hela natten och skriver hihi. Kommer nog inte hända, är redan trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar