Google

onsdag 28 september 2011

Bajs

Hejhej alla eller inga läsare. Sitter här nyduschad och mysig och väntar på att Marcus ska kolla klart
på sitt program så vi kan kolla på film. Jag tog en väldigt låååång och skön dusch nyss. Det var verkligen ljuvligt. Jag blir så himla frusen och kall nu på hösten/vintern så det var underbart att bli varm. Sitter i min varma och gosiga filt också, så det är omöjligt att bli kall igen hihi...

På tal om kall så är mamma, Peter och Adam i Turkiet nu. Fick precis ett sms av henne som sa att de hade landat och de stod och väntade på väskorna. Så himla häftigt! Här sitter vi i vårt kalla land medan de är i 22 graders värme där nere, orättvist!!! Men gud va skönt för dem måste jag tänka. Glömmer aldrig min början på sommaren i Alanya. Underbart så det vetteduga! Men nästa gång jag reser så ska mitt hjärta också med. Åker ingenstans utan honom nu!

Idag vart jag på intervju för ett jobb också. Jag fick det tyvärr inte pågrund av att jag inte kunde spela instrument. Lite synd men hon sa att jag gärna fick hoppa in som extra, vilket jag verkligen inte tackar nej till! Det ska bli väldigt roligt att få jobba lite överallt, håller bara tummarna att jag får något jobb snart.

Hmm måste sluta nu. Marcis har dukat fram tacochips som mys idag så det är bara att mysa sig ditåt. Ska hämta mitt mysiga täcke också...

Där satt jag och väntade och åt lunch. Vart lite tidig så fick snällt sätta mig ute och vänta. Man får skylla sig själv när man är tidsoptimist... Var där en timme innan.
Puss på er! ")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar