Google

lördag 17 september 2011

Mysdag

Idag har inte direkt blivit den dag vi hade tänkt oss. Sova länge hade vi visserligen tänkt oss men inte så länge som det råkade bli. Eller nja halv ett är ju inte hela dagen men en stor del. Vi trodde att vi hade tvättid kl 2 så vi gick ner då men så var det tydligen kl 4 så det var bara att vända och gå hem igen. Inte direkt långt som tur är haha. Har inte direkt haft någon matlust idag så har bara käkat godis. Det är inte så bra men jaja såna dagar får man ha också ibland.

Nu ska jag egentligen plugga. Är ju fortfarande inte färdig med den förbannade uppgiften så måste fortsätta till jag är klar. Känns som det kommer ta 100 år innan den är klar. Om det ens räcker. Har bestämt mig för att lägga bort mobilen medan jag pluggar iallafall, annars är det alltid någon som ringer eller smsar och då är min koncentration som bortblåst. Även om jag inte har någon vidare koncentration nu heller men bättre när jag inte sitter med mobilen bredvid mig iallafall.

Lite bilder från igår som jag faktiskt lovade att ta. Kommer här.

Duktiga Emma som har diskat så mycket disk!

En egobild såklart. Mina ögon ser lite tokiga ut.
Men vad gör man inte för kameran liksom? :)

Rätt rolig godis. Vi fick detta att se ut som ett antal olika saker igår. Först trodde jag att det var spöket Laban, för jag höll den upponerpå. Då sa Marcus att det var en katt. Det slutade med att vi kapade hans öra och bestämde oss för att det är Fredrik Reinfelt!
Måste tillägga att det var kolsvart så man såg knappt vad det var för färg på den....

Tacos-fest!
Okejokej det mesta är slut men det var väldigt gott.
Ni får en chans att imponeras av vår älskade tv också?
Vet att ni gillar den. Vi gör det iallafall!

 
Nej nu måste jag faktiskt börja plugga. Så jag blir klar någon jädra gång. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar