Google

tisdag 27 september 2011

Seeg

Förlåt förlåt att jag inte har skrivit något... Men nu sitter jag här iallafall. Försöker få upp några föreläsningar på nätet men det verkar gå så där. Internet är nog för långsamt haha. Men det kommer nog, låter det vara ett tag så ordnar det sig nog!

I helgen har vi ju flyttat! Vi bytte lägenhet med Marcus föräldrar, så himla gulligt! Så nu är vi Guldhedsbor. Vi har fått iordning jättefint så det är skit mysigt härinne nu. Tillochmed mysigare än i vår gamla! Toppentoppen. Älskar denna lägenheten, den är verkligen hur mysig som helst! Stormtrivs redan.

Nu ska vi snart kolla lite film och jag ska försöka göra några av mina uppgifter. Blir svårt när jag åker mellan Stora Höga och Göteborg men det får la lösa sig. Skriva på bussen imorgon? Kanon idée!

Ha en fortsatt lovely kväll så hörs vi!

Älskling med festis.

Marcis är sötis!

Hmm närbild?

Fiiiiiina moln....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar