Google

lördag 14 april 2012

Ute på shopping

Nu har jag varit värdelös på att skriva igen. Jag glömmer av hela tiden och så kommer det en massa andra saker mellan. Men det syns på statistiken att ni fortsätter att klicka er in för att se om det dykt upp något nytt. Det är roligt att se och det gör det lättare att börja skriva igen faktiskt. 

Idag är det lördag och det är väldigt skönt känner jag! Det har varit fullt upp hela veckan och ingen var gladare än jag nu när det är helg. I onsdags var vi i Karlstad och i torsdags gjorde vi något jag inte kan komma på just nu. Och igår var vi på Frölunda Torg och spanade lite. Sedan lite äventyr på kvällen haha! Skönaste(=roligaste) kvällen på länge. 

Som ni kanske ser på bilderna så har vi shoppat lite idag. Jag har ju varit på jakt efter en vårjacka hur länge som helst och idag dök vi på en som passade mig i smaken. Det är dessutom ett bra märke som jag hoppas ska hålla ett tag. Till jackan ingick det byxor också som jag faktiskt fick över rumpan haha, glad Emma.
Efter jackan stack vi till Backaplan för att kika lite på dator. Jag måste ju ha en bärbar dator när jag börjar plugga till hösten så det har vi köpt idag. Eftersom vi blivit av med Paddan så kände vi att vi hade råd med en haha. Vi ska dessutom sälja den stationära datorn så mamma oroa dig inte. 

Nu ska vi börja med lite tacos. 
xoxo Emmiis



(Tack till Marcus & Caroline för hjälpen med jackan!)




Nöjd Emmiis
Överlycklig Marcis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar