Google

fredag 6 april 2012

Tv- spel

Tjolahopp. Nu sitter vi i soffan och myser lite. Det fortsätter snöa ute så vi är inte jättesugna på att gå ut. Hoppas bara att det slutar snöa till imorgon så vi slipper ta på oss vinterkläder igen. Hade ju precis slutat tro att vintern skulle komma tillbaka så börjar det snööööa... Bajs säger jag bara!

Ikväll ska vi fira Marcus bror som fyller år idag så det blir nog lite smörgåstårta och vanlig tårta tror jag. Det ska bli väldigt mysigt och då kommer alla vara med så det är ännu mysigare.

Nu sitter pojkarna i soffan och spelar tv- spel och det är inga dåliga spel alltså. Blodet bara flyger och huvuden också. Äckligt att de kan göra så verrkliga spel! Jag tror att jag har håller mig till bil spelen. Det känns som att det är mer min stil känns det som. Även om jag jämt förlorar så är det lättare haha. Men jag måste erkänna att detta de spelar nu är sjukt kul att titta på. God of war tror jag det heter.

xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar