Google

torsdag 19 april 2012

Svar på påståenden

Lovade ju att skriva svaren på mina påståenden idag. Fick inte jättemånga kommentarer vilket var lite tråkigt men det var ett par stycken iallafall. Heja er! Och till er övriga: tummen ner och rumpan upp.


Här kommer iallafall de rätta svaren:

* I högstadiet hade jag IG varning i 3 ämnen.
Tyvärr pappa, jag hade IG varning i MINST tre ämnen... men det fixade jag sedan!

* Jag har alltid velat vara med i Big Brother.
Jag älskar att kolla på BB men har aldrig velat vara med faktiskt. 

* Jag har alltid velat plugga till lärare i Göteborg.
Har velat bli lärare gör länge men tyvärr inte i Göteborg.

* Jag vill att mina barn ska heta Oscar och Smilla.
Mina barn ska heta Elvira och Douglas!

* Sedan jag var liten har jag velat ha en man som börjar på M. 
Jag har alltid velat ha en man som heter Michael eller Marcus!

Jag har alltid varit sjukt smidig.
Tyvärr bara önsketänkande.. Om man inte kan jämföra med en elefant..?

* Jag gillar att vara spontan.
Hmm låter det vara osagt. Kan vara en gåta !


* Marcus och jag bor i en trea i Guldheden.
Vi har ju faktiskt en tvåa och inte en trea.

* Jag har alltid velat ha en gul bil.
Jag vill ha en gul bil som det står "SLÅ NÅGON NU" på. 




Haha även om ni inte kommenterade så kan det vara kul att veta om det ni gissade på var rätt eller fel eller hur...? Lite roliga saker kom jag allt på igår tycker jag nog. Men nu ska jag sova och sluta bråka med Marcus. Han är skit irriterad för att han inte hittar något block och jag vägrar hjälpa honom när han är sur på mig haha. Så nu ska jag sova och göra honom ännu mer sur!


Gonatt!
xoxo Emmiis

1 kommentar: