Google

fredag 20 april 2012

Fredag hela dagen

Kom hem för en liten stund sedan och mötte Marcus och Jakob vid Korsvägen. Nu ska jag laga lite mat och ta hand om tvätten. Vi har ju tvättid idag, väldigt passande haha. Men det blir väldigt god mat när det är färdigt så jag hoppas verkligen att det går fort. Kyckling, ris och lite mumsig sallad och lite god dricka eftersom att det är fredag? Veckan har gått så himla fort tycker jag. De brukar de inte göra men den här veckan har gått som ett skott verkligen.

Nu ska jag försöka vara lite social med pojkarna så skriver jag nog lite senare. Kanske det beror på vad vi hittar på för bus. Ska försöka titta på Let's dance ikväll, har ju inte sett ett enda avsnitt än? Jag som väntade hur länge som helst för att få se det haha.

Så ja vi kanske hörs senare!
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar