Google

fredag 20 april 2012

Strax bussdags

Jag tänkte att jag skulle skriva ett snabbt inlägg innan jag måste gå till bussen. Jag förstår inte att jag känna mig stressad även om jag har varit vaken i typ två timmar. Nu ska jag iallafall snart gå och göra mig klar inför jobbet. Det är så himla skönt att det är fredag, jag ska bara njuta av det hela dagen idag. Finns det någon bättre känsla när man vaknar på fredag morgon och vet att man bara ska jobba en dag till och sedan är det helg!

Nu måste jag plocka iordning lite så Marcus inte får spel när han kommer hem sen. Han kommer ju före mig idag och då får han städa lite haha. Inte för att det behövs så mycket, vi har lyckats hålla det super fint faktiskt! Så det är skönt, men det är ändå lite saker som måste försvinna från bordet och sådär. Vi ska dessutom tvätta idag och det behövs verkligen kan jag säga haha.

Nej nu måste jag släppa datorn, även om det är svårt.
xoxo Emmiis

1 kommentar:

  1. Ha en riktigt mysig helg och ta väl vara på lillebror. Älskar dej lilla strumpa!

    SvaraRadera