Google

måndag 16 april 2012

En BRA måndag

Godmorgon ! Hur mår ni allihopa idag? Jag mår förvånansvärt bra idag, fastän det är måndag? Vi somnade i lagom tid igår och låg och myste och pratade super länge. Det är så skönt att slappna av ordentligt och prata igenom helgen innan man ska sova inför en ny vecka.

Mamma och Adam vart ju här en sväng igår eftermiddag/kväll och det var super mysigt. Det är så bra när mamma kommer hit för då för vi en andledning att städa iordning ordentligt haha. Så mamma vi har bestämt att du får komma hit en gång i veckan så vi städar! Haha nej lite skämt men det är faktiskt bra att man får städat ooordentligt några gånger i månaden. Annars blir det lätt dammigt och äckligt överallt, det är det värsta jag vet.

Sitter just nu och käkar frukost framför tv:n. Marcus har redan åkt till skolan så det är bara jag i denna tysta lägenhet. Eller ja den hade varit tyst om jag inte hade lyssnat på Rix Fm. De pratar om en massa olika knasiga saker som man bara sitter och skrattar åt.

Nu ska jag äta färdigt min frukost. Kanske skriver om något mer intressant om en stund. J-drar vad min statistik sköt i höjden igår förresten? Konstigt att det var så många som ville läsa om min hund-längtan!
xoxo Emmiis

Så skulle man se ut när man städar... Hohoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar