Google

onsdag 18 april 2012

Ensamma igen

Nu har pappa och Erika gått och Marcus står i duschen. Vi har käkat lite fruktsallad och glass och bara suttit och pratat om lite olika saker. Nu snart ska vi kolla på gårdagens avsnitt av BB och sen ska vi faktiskt hoppa i säng. Som jag skrivit hela dagen är jag sjukt trött och vill bara lägga mig ner och sova. Skönt att jag är sen imorgon så jag börjar lite senare.

Imorgon när jag kommer hem ska jag nog inte göra så mycket hade jag tänkt. Kanske plocka iordning lite och kika så det är städat till helgen. Så jag slipper ställa mig och städa då! Det kanske däremot har blivit dags för en omgång på fönstren igen. De har redan börjat bli sjukt äckliga och jag får panik när jag tittar på de haha. Tycker det är så äckligt när man ser smutsen, även om jag inte orkar putsa de. Kanske kan muta Marcus att göra det... Om vi inte putsar fönstren så kanske vi kan börja packa lite saker i lägenheten. Bestämma vad vi ska ta med oss när vi flyttar och vad vi ska slänga. Jag tror att vi är ganska överens om att det mesta ska ut härifrån och inte med oss dit vi nu kommer. Om vi dessutom får en mindre lägenhet kommer vi inte att få plats med all bröte vi har samlat på oss. Ska bli roligt att få börja om och inreda lite snyggare, istället för att bara slänga in massa skit som vi tyckt var fina.

Ska spana lite på hur vi ska göra med lägenheten så kanske vi kan lägga upp lite bilder på det i helgen eller något...? Är lite sugen på Ikea nu i helgen också så jag får lite idéer. Måste köpa flaskor till vår sodastreamer också. Ska bli så sjuuukt nice att slippa köpa massa Loka hela tiden.

Nu blev jag gör sugen på att kolla på inredning. Kanske lägger upp några fina bilder senare!
Svaren på föregående påståenden kommer imorgon förresten!
Så ni hinner kommentera massor!


xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar