Google

söndag 22 april 2012

10 miljoner kronor

Kom inte på någonting att blogga om så Caroline fick ge mig ett förslag på vad jag kunde skriva om.
Så nu ska jag skriva om vad jag skulle göra om jag fick 10 miljoner:


Då skulle jag först och främst ge pengar till min familj och sedan skulle jag köpa en resa till hela släkten så vi allihopa kunde åka någonstans tillsammans. Sedan skulle jag köpa en resa till bara mig och Marcus så vi fick komma bort lite. På resan skulle vi bo på riktigt lyxhotell och jag skulle shoppa en massa saker. När vi kom hem skulle jag köpa en sjukt fin lägenhet och inreda den snyggt. Sedan skulle jag köpa en bil och verkligen ta mitt körkort någon gång. Dessutom skulle jag spara undan pengar så vi kan ha när alla pengarna är slut!

Haha så nu Caroline (http://melwinsmamma.blogspot.se/) får du också skriva om vad du skulle göra om du fick 10 miljoner!

xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar