Google

söndag 1 april 2012

Söndags bläh

Nu sitter jag på vagnen hemåt. Med Marcus såklart. Vi har varit i Högsbo en sväng men är nu på väg hemåt. Söndagar går alltid alldeles för snabbt eller för långsamt och är alltid deppiga. Denna söndagen har varit upp och ner. Vilket det alltid är såklart.

Det är första april idag och det är första gången i hela mitt liv jag inte lurats. Jag lurade Marcus imorse men var inte speciellt roligt eller så. Tänkte lurat er också min kära läsare, men jag kommer inte på något roligt att skriva. Så det får vara! Jag börjar väl bli gammal och tråkig som alla andra haha. Nej så deppiga ska vi inte vara nu.

Marcus och jag ska hem och mysa och kika på Big brother senare. Piss tycker jag att antingen Amandus eller Jimmy måste åka. Gillar båda men måste jag välja så säger jag nog faktiskt Amanuds. Börjar tröttna på hans deppiga kommentarer och attityd. Jimmy är fortfarande rolig så han kan stanna en vecka till!

xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar