Google

söndag 8 april 2012

Gästblogg

Hej Emmas blogg!!
Jag tänkte gästblogga här lite på Emmas blogg. Jag är Emmas pojkväns syster, hennes blivande svägerska. Jag heter Caroline och är mamma till lilla Melwin. På dagarna tar jag hand om Melwin och på kvällarna pluggar jag heltid på distans. Jag bloggar också på www.mammasmelwin.blogspot.com

Jag känner Emma som jag skrev tidigare genom att hon är min lillebrors flickvän. Jag minns en av dom första gångerna jag träffade Emma. Marcus hade gett tydliga direktiv över hur vi skulle bete oss och vad vi inte fick göra eller säga. Emma var en tjej som fick en stor plats i våra hjärtan redan ifrån början. Den perfekta fortsatta pusselbiten in i familjen Käck. Så nu är situationen omvänd, nu är det vi som ger Marcus tydliga direktiv att denna fantastiska och underbara kvinna med hjärtat av guld sitter fast i familjepuzzlet och går inte att ta loss.

Har lite svårt för att hitta på vad jag skall skriva om så tänkte runda av med att säga att ni kan skriva lite frågor om ni undrar över nått eller vill veta nått så kanske Emma låter mig gästblogga nått mer :).

Puss och kram till er alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar