Google

söndag 1 april 2012

Kalas igår och idag

Tjolahopp bloggen.
Nu sitter jag vid datorn och skriver. Ovanligt I know, men ibland måste man variera sig lite. Marcus och jag har precis gjort klart allting för att mamma och Co. ska komma så nu är de välkomna att dyka upp när de vill! Jag ska strax börja steka lite hamburgare också så att det är klart till de kommer. Ska bli gör mysigt att de kommer hit. Har typ inte varit här sedan min födelsedag...? Och jag fyller år i december.
Peter fyllde ju år i tisdags så vi ska fira honom lite idag. De firade honom såklart på sin dag men vi firar lite i efterhand idag också. Ska bli gör mysigt!

Igår var vi ju också på kalas. För som ni säkert läste igår fyllde ju Caroline år. Det var kalas med gör läcker och smarrig tårta och massa mys. Vi stannade ganska länge och helt plötsligt var klockan halv tio så vi fick skjuts hem haha. Det var en super mysig kväll, vilket det alltid är när vi är där. Men alltid extra mysigt med kalas för då får man smaka på Carolines mästerliga bakkunskaper! Sjukt god tårta var det igår alltså, läskigt hur gott det kan bli. Tur att jag inte är bra på att baka, då hade jag ju typ rullat fram?

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste börja med maten så det är någorlunda färdigt till de kommer. Adam ska få sig en liten överraskning när han kommer också men det får ni se sedan.
xoxo Emmiis

PS. Fattar ni att jag missade Let's dance i fredags? Jag har längtat i typ 3-4 månader på att det ska börja igen och när klockan var 21.49 frågar Marcus om det inte var idag det började. Jag bara: nooooooo! Haha men jag måste se reprisen eller på tv4 play eller något.

Tillverkare: Caroline Lensén
SJUKLIGT GOD TÅRTA <3
Dessutom var den riktigt snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar