Google

fredag 20 april 2012

Tidig morgon

Hejsan hoppsan. Det blev en tidig morgon för mig idag, Marcus klocka ringde kl 6 och sedan dess har jag snoozat lite. Gick upp tillsammans med Marcus sedan vid typ kvart i sju och nu har jag suttit här vid datorn och tvn i typ en timme. Och det är typ en timme kvar till jag börjar haha. Så jag kommer vara tvääär trött när jag kommer hem ikväll men det är ju ändå fredag så vem kan klaga liksom?

Jag tycker att det är så sjukt tråkigt väder ute alltså? Igår började det typ ösregna igår eftermiddag och nu ser det ut som att regnet hänger i luften. Så tråkigt, det här är ju mer höstväder än vad det är vår ju? Men det kanske kommer lite varmare väder snart. Det hoppas jag veeerkligen på eftersom det är i slutet av april redan.

Tänk att det är två år sedan jag och Marcus träffades första gången? Kom och tänka på det nu när jag tänkte på april. Den 2 eller 4 april träffades vi första gången, och det var för två år sedan. Så sjukt att tiden går så himla fort. Tiden bara springer iväg, inte för att det är något dåligt men ändå så galet vad fort det går.

Nu ska jag gå och borsta tänderna.
xoxo Emmiis

Gud vad vi är snygga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar