Google

söndag 8 april 2012

Något att blogga om

Goddag kära vänner. Jag sitter just nu i en fåtölj med Caroline och Marcus och pratar bort lite tid. Mysigt att bara sitta och prata och kika ut. Marcus har sågat ner två träd som står på framsidan idag. Han använde motorsågen så det var lite spännande att titta lite på det. Men jag som klumpig jag är trillade ju rakt över en stor stock som låg där och slet upp ett stort hål i mina leggings och ett sår på min rumpa haha. Svider som fan och ser förmodligen ganska roligt ut.

Ikväll ungefär klockan sju ska vi åka hem till Göteborg igen. Ska bli skönt att ha en dag hemma innan jobbet börjar igen. Så himla skönt med långhelg trots att den går väldigt fort.

Nu ska vi börja packa ihop våra saker !
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar