Google

torsdag 5 april 2012

Nyduschad

Tjolahopp allihopa. Jag kom ur duschen för en liten stund sedan och känner mig riktigt fräsch. Duschade super länge och bara värmde mig under vattnet. Så härligt att stå i duschen och verkligen slappna av sista dagen på veckan. Eller ja sista jobbdagen alltså.

Jag sitter och samlar ihop en massa musik till min Spotify-lista. Har tröttnat på de som är på den nu så behöver byta ut de. Jag lyssnade på NRJ på vägen till jobbet idag och fick dille på vissa låtar. Nu när jag letar blir det ännu mer såklart haha. Jag älskar att lyssna på musik, speciellt ny musik som man hör för första gången. Då sitter man alltid och försöker sjunga med och hitta takten. Jag är värdelös på att hitta takter och så men Marcus är grym. Här är min nya Spotify lista om ni vill ha lite inspiration. Emmiis lista

Vi ska strax börja med maten och sedan städa lite här hemma. Det blir fort stökigt alltså, vi får försöka skärpa oss med det känner jag! Skit tråkigt att komma hem till ett bombnedslag!

xoxo Emmiis

Helt nyduschad vid datorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar