Google

tisdag 17 april 2012

Tidsinställt

Tjoho peoople. När ni läser det sitter jag förmodligen med barnen och käkar lunch. Rätt häftigt att man kan skriva ett inlägg nu, här hemma, och sedan dyker det upp så ni kan läsa det en annan tid. Mycket bra funktion tycker jag! Behöver jag dessutom inte blogga på rasten utan kan bara sitta och blunda haha.

Såg på facebook igår att BB- Marcelo och BB- Annica har förlovat sig? Nooooo säger jag bara. Visst det är ett jättefint par men hon förtjänar så mycket bättre än en kille som bara trycker ner henne och är taskig hela tiden. Men man vet ju aldrig, det kan ju vara att de gör det på låtsas inne i huset. Hoppas iallafall att Annica är en av de sista som får lämna huset. Finalen kan vara mellan henne och Lars, då är jag helt nöjd faktiskt. Men vinner Amandus då vet jag faktiskt inte vad jag gör. Stör mig så sjukt mycket på honom! Det är precis som att han inte ens är medveten om vad han gör, jag tänker på rika och fattiga veckan.

Ojoj nu hinner jag inte skriva mer. Har bråttom till bussen för att hinna i tid till jobbet!
xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar