Google

söndag 8 april 2012

På tåget hem

Sitter på tåget mot Göteborg från Falköping nu. Efter en sjukt mysig helg är det dags att åka hem och soffa lite. Vi är hemma lagom till Big brother finalen som jag måste se! Det är ju två av de personerna som är nominerade som jag inte vill ska åka iallafall. Ni kan få gissa vilka !

Imorgon ska Marcus och jag shoppa lite hade vi tänkt. Jag måste köpa ett par nya leggings efter min vurpa jag gjorde förut och så är jag vääääldigt sugen på att köpa en sodastream. Vi har ju funderat på det super länge så förhoppningsvis gör vi slag i saken imorgon. Tänkte att vi skulle ta oss en titt på Smarteyes också. Mina glasögon är ju på väg att paja så måste antingen köpa nya eller prova linser. Är sugen på linser faktiskt...

Nu ska jag vara lite social med min älskling. Vi har haft världens bästa helg och jag är nykär igen! Älskar dig Marcus <3

xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar