Google

söndag 22 april 2012

Är i Högsbo

Nu sitter vi hos Marcus föräldrar och ska snart åka iväg och hitta på någonting. Vi har inte riktigt bestämt oss vart vi ska åka men vi kommer nog alltid på något vi kan göra. Just nu pratar vi om Kungsbacka eller Slottsskogen så vi får se vad som händer. Men det blir säkert bra, förhoppningsvis ska vi fika också efteråt.

Igår kväll käkade vi tacos och myste med godis. Det var en super bra kväll igår tycker jag, vi myste gör länge och somnade faktiskt ganska sent. Vaknade vid åtta imorse och var super pigg, fast efter en stund kunde jag iallafall somna om. Det var skönt att få sova en liten stund extra så när vi vaknade igen var vi inte alls trötta längre. Skönt att passa på att sova länge och mycket nu när det är helg, snart är det vanlig vecka igen och då ska man upp tidigt.

Marcus tog med datorn hit idag, fråga mig inte varför. Men det är iallafall den jag sitter och bloggar på nu. Vi har ju köpt en ryggsäck till datorn också och jag insåg förut att det finns ett regnskydd som man kan dra över hela väskan. Så bra när man ska gå ute med datorn i och det kanske regnar, då skyddar det ju en del.

xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar