Google

söndag 15 april 2012

Reaktionerna hopar sig

Jisses vilken reaktion jag fick på mitt förra inlägg? Verkar som att jag fick folk att kommentera och reagera väldigt mycket haha. Var ju roligt att jag fick lite kommentarer också! Jag kan absolut hålla med Madeleine som kommenterade på mitt förra inlägg. Cesars metoder kanske inte är de bästa men vissa saker som han pratar om tycker jag verkar väldigt vettiga. Men det som du nämnde är ju absolut inte okej att man använder som metod. Men jätteroligt att ni kommenterar och ger tips och frågar. Super glad, eftersom jag som sagt är "nybörjare" så är det roligt att höra tips från människor med lite mer erfarenhet. Så är det någon mer som gärna kommenterar med tips och annat så är det bara att kommentera!

Jag blev faktiskt ännu mer peppad att skaffa en hund nu när jag fick så många reaktioner. Båda på facebook, här och på andra håll. Mycket roligt tycker jag! Och det behöver inte bara vara positiva kommenterar hörrni, om ni tycker något är knasigt så får ni gärna skriva det också!

Nu ska jag kolla klart på min film och sedan skutta i säng.
xoxo Emmiis


1 kommentar:

  1. Hihi, blir lite galen varje gång jag hör ordet hund.. ^^

    SvaraRadera