Google

tisdag 17 april 2012

Inte riktigt klar...

Godmorgon sötisar! Har ni sovit gott och passat på att njuta av sängen tillräckligt för idag? Jag känner inte riktigt att jag har gjort det så därför ligger jag och bloggar på sängen. Det är rätt skönt att hinna göra det på morgonen faktiskt. Så man slipper göra det när man står och väntar på bussen. Blir alltid så knasiga inlägg då?

Jag ska om en stund klä på mig och sedan dra mig mot jobbet. Börjar åtta idag vilket är ganska skönt för då slutar man inte så där gör sent heller. Men jag hoppas iallafall att det blir en bra dag, det ser ut som att det kommer bli rätt kallt ute. Mätaren visar typ -1 men jag hoppas att det blir varmare under dagen. Så jobbigt att gå ut med alla barnen så de fryser när det är kallt. Så jag håller mina tummar för lite varmare väder!

Igår gick ansökningarna till universiteten ut och det pirrade faktiskt lite i magen när jag kom på det. Jag har ju redan sökt och skickat in allting men det är ändå läskigt, nu har jag sökt för i år. Kan inte ändra mina ansökningar utan det är köööööört. Haha nej inte så illa men det är lite läskigt att det är nu samma process som jag gick igenom förra året börjar om! Håller tummarna att jag kommer in bara haha.

Nu måste jag gå och borsta tänderna och platta luggen och lite så. Hörs kanske senare?
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar