Google

onsdag 18 april 2012

Lite påståenden

Tänkte göra en liten rolig sak! Ska skriva lite olika påståenden om mig och så får ni gissa på vilket/vilka som är sanna. Så kommentera som tokar nu!


* I högstadiet hade jag IG varning i 3 ämnen.
* Jag har alltid velat vara med i Big Brother.
* Jag har alltid velat plugga till lärare i Göteborg.
* Jag vill att mina barn ska heta Oscar och Smilla.
* Sedan jag var liten har jag velat ha en man som börjar på M. 
* Jag har alltid varit sjukt smidig.
* Jag gillar att vara spontan.
* Marcus och jag bor i en trea i Guldheden.
* Jag har alltid velat ha en gul bil.

Nu får ni gissa vilka påståenden som är sanna och vilka som är påhittade. Kommentera kommentera!
xoxo Emmiis

2 kommentarer:

  1. Hmm :P jag gissar på gul bil :) ;) för spontan är du ju inte direkt ;) lowe uuu

    SvaraRadera
  2. Ingen ig va jag kommer igåg��
    Lärare har du alltid velat bli��Nej ingen trea��barn namn är nog vad du vill��pojknamnet är nog lite fjäsk������Spontan å smidig är nog lite önske tänk ��hihi gul bil kan nog stämma����natti natti

    SvaraRadera