Google

måndag 16 april 2012

Kvälls mys time

Efter en härlig dusch blir det nu lite mys med Marcus. Jag känner mig väldigt varm och trött just nu vilket är typiskt måndags humör. Ska bli skönt att slappa lite innan det är dags att sova nu igen. Känns som att dagarna går hur fort som helst och när man kommer hem är det nästan redan dags att sova haha. Nej inte så illa men man är verkligen trött på dagarna känner jag. Även om jag försöker variera mina sov-timmar för att se vad som är bäst.

Vi har förresten kommit på ett väldigt fint och passande namn till vår nya dator. Kom precis på att vi inte ens döpt den gamla än...? Men jaja, den bärbara nya heter iallafall Frasse! Så välkommen till familjen Käck/Kristiansen Frasse! Hoppas du ska trivas och känna dig som en i familjen. Du gör säkert redan det eftersom du har fått en självklar plats mellan mig och Marcus i sängen. Du används flitigt och kommer säkert kollapsa av all kärlek om några år. Men välkommen iallafall!

Nu är det någon som skriker efter min uppmärksamhet... Kanske är det en liten pojke som vill ha lite pussar och mys? Ja det låter bestämt så. Ska ge upp den datorn nu och ägna lite tid åt honom.

Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll och pussa på varandra mycket idag! Jag har hört att det ska vara nyttigt att göra det faktiskt.
xoxo Emmiis


Vi ÄLSKAR att pussas : 






1 kommentar:

  1. Underbart med uppmärksamhet :) älskar dig gumman! Fina bilder på en fin karl ;) ♥

    SvaraRadera