Google

onsdag 18 april 2012

Allmänt trött och seg

Nu sitter jag och har rast. Är dödstrött och vill bara hem och lägga mig känner jag! Hade jag fått välja hade jag gått och lagt mig klockan sju igår. Men det går ju inte för då hade jag typ vaknat fyra imorses och varit tvärpigg. Dessutom tror jag inte att det är bra att sova så mycket?

Det är inte så jättefint väder här i Göteborg idag. Men det är mycket varmare ute idag än vad det var igår, även om det faktiskt var sol igår. J hoppas att vi ska gå ut igen sen efter mellanmålet. Hade varit skönt att få lite luft och så man vaknar till!

Efter jobbet funderade vi på att åka till Frölunda torg en sväng. Får se hu det blir med det men det hade varit lite mysigt tycker jag.

Nu ska jag faktiskt blunda lite.
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar