Google

måndag 23 januari 2012

Vilken är bäst?

Så nu tror jag att jag är färdig med utseendet för denna gången! Jag kom precis på att jag borde printscreena alla olika bakgrunder jag har haft. Det är ju faktiskt redan flera stycken. Och sedan lägga upp bilderna på bloggen och låta er välja vilken ni tycker är bäst? Det kan jag ju inte göra med de föregående men jag har ju bilderna kvar. Hmm ska börja med det nu! Skit kul ju.

Här kommer iallafall de bilderna jag har haft sedan tidigare: 





Jag kan inte riktigt bestämma mig vilken som var bäst. Det är roligt med massa olika bilder så man får med mycket, men det kanske också vara roligt med en bild. Det jag tröttnade på med den ovanför här var det vita runt texten. Så jädra fult? Haha släng in en kommentar iallafall och säg vad ni tycker är bäst. Och ja, jag vet att jag är velig som byter bilder hela tiden. Men det är jag! Like it or leave it. 

XoXo Emmiis

3 kommentarer:

  1. Jag gillar bäst bild nummer 1 och 3. Kul att du är tillbaka och att ni börjar bli piggare :)

    SvaraRadera
  2. Den översta älskling :) men den du har nu är också fin :) (L)

    SvaraRadera
  3. ja tycker nog att den andra bilden är finast :D och en bra blogg har du också :)

    SvaraRadera