Google

måndag 23 januari 2012

En lista med lite roliga saker

Du heter: Emma Kristiansen
Smeknamn: Emmiis
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Vilken som helst funkar! Men just nu, saknar dig mindre och mindre. Melissa Horn <3
Beroende av;
Kärlek och suck... Choklad.
Vad tror folk om dig?
Att jag är glad och ärlig. Och hmm.. att jag vet vad jag vill bli?
Stämmer det?
Hmm det första stämmer. Inte det sista just nu!
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon. Mitt hår. Hmm min mun?
Hur imponerar man på dig?
Hmm var ärlig! Få mig att skratta.
Brukar du skratta för dig själv? 
Jajamen. De flesta tror nog att jag är galen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Jag vill inte krypa...." Hahah!
Var bor du?
Göteborg
Trivs du där?
För ögonblicket ja.
Har du haft sex idag:
Nej inte idag ;)
Hur svarar du i mobilen:
Hallå? eller... Ja det är Emma.
Vem ringde du senast?:
Mamma tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att hon älskade mig.


Antal timmar sömn inatt:
9?
Sov du ensam: 
Nej :)
Brukar du komma i tid?:
Oftast
Hur känner du dig nu?:
Ont i magen annars funkar det
Vanligaste färg på dina kläder:
Hmm.. svart.... hahah..
Vad tycker du om fötter?:
De bits inte
Vad saknar du?: 
Varmt väder. Stranden. Att skratta så jag inte kan andas. Familjen
Hade du en bra kväll igår?:
Myskväll ja!
Favorit dryck på morgonen?:
Mjölk eller vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig?
På vardagar mellan 22-22.30. På helger betydligt senare...
Är du blyg?:
Haha beror på vem det är
Sysslar du med någon idrott?: 
Nopp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Jaa det gör jag. Har upplevt det också <3


Har du spytt offentligt?:
Japp tyvärr...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?:
Allt som jag inte kan göra som tjej.
Är du nöjd med ditt liv? 
Ja verkligen!
Är du bortskämd?
Nej det tycker jag verkligen inte. Men man har väl sina knep för att få det man vill ha...
Vad gör du i morgon? 
Jobbar igen!
Vad är det värsta du vet?
Massor av saker. Men det värsta är nog svek.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja några bra och äkta! Några mindre bra och inte så äkta. 
Vad är det finaste du fått?
Syskon! <3


En speciell dag du minns:
6/6-10
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Jag behöver inte ringa någon. Jag har mitt bollplank här hemma. Annars ringer jag mamma!
När grät du senast: 
Hmm någon dag sen kanske. Det var nog när jag spydde haha.. Hatar att spy!
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ge pengar till familjen sen skulle jag och Marcus resa!
Vill du gifta dig: 
Oh ja!


Vill du ha barn: 
Definitivt! Minst 3
Är du musikalisk?:
Det skulle jag inte kalla det nej
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Massor med gånger. Har väl alla?
Biter du på naglarna: 
Nej det slutade jag med för länge sedan. Tack och lov! Haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar