Google

tisdag 10 januari 2012

Sammanfattningsvis....

Nu har vi varit och hämtat Marcus nycklar hos hans gamla chef. Han hade glömt de i byxorna som låg kvar i bilen. Men nu har vi två par nycklar igen- skönt! Det är svårt att bara ha ett par när man går och kommer hem helt olika tider haha.

Och vet ni vad jag gör nu? Jag ligger helt osminkad, har borstat tänderna och fixat lite och ligger i sängen! Klockan halv tio?! Fatta vad sköööönt. Älskar att ligga och slappa i sängen. Gjorde jämt de förr, när jag vart typ 15. Gjorde mig klar för natten vid 9 och sen la jag mig i sängen med datorn. Underbart! Bästa som finns är att mysa läääänge.

Imorgon ska jag till läkaren och kolla min mage. Är lite nervös men det ska nog gå bra tror jag! Är ju inga stick och nålar den här gången. Och som tur är ska mamma med. Vet inte hur jag skulle klara mig utan henne? Haha veta att du läser mamma, så jag älskar dig!

Nu ska jag läsa lite bloggar osv. Sen pussa lite på min sambo och sedan sova. Grrrymt skönt.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft!
XoXo Emmiis

Världens finaste mamma!<3

1 kommentar:

  1. Jag älskar dej! Världsmycket och planetmycket!

    SvaraRadera